akcesorium

Powody, dla których zegarki są tak drogie

zegarki

Nazwa handlowa

Przede wszystkim nazwa marki zwiększy koszty, ponieważ nie kupujesz tylko zegarka, kupujesz zegarek Rolex lub Patek Philippe. Wyobraź sobie, że masz dwa identyczne zegarki, jeden zawiera „Rolex” na tarczy, a drugi nie. Zegarek z marką będzie kosztować więcej niż zegarek niemarkowych, ponieważ kupujesz symbol luksusu, a nie tylko urządzenie do określenia czasu.

Koszt wytworzenia i rozwoju

zegarki Bez względu na to, jak je kroisz, koszt wykonania ruchu jest drogi, a zakup ruchu z zewnętrznego źródła może być nawet droższy. Podstawowy ruch może kosztować nawet 250 dolarów. Wyobraź sobie, jak drogie może to być dla unikalnego i skomplikowanego ruchu! Nawet po zakupie ruchu firma może poświęcić czas i zasoby na modyfikację lub dekorację ruchu. W przeciwieństwie do tego, firma może tworzyć własne ruchy wewnętrzne. Chociaż ta opcja jest często mniej kosztowna, wewnętrzne ruchy wciąż wymagają dużej ilości zasobów i siły roboczej. Następnie, rozważając ruchy, które zostały stworzone i opracowane specjalnie dla modelu, koszty nadal rosną. Nowe ruchy mogą zająć lata. Proces rozpoczyna się na komputerze od inżyniera opracowującego plan, układ i projekt. Jeśli marka stara się stworzyć pierwszy ruch zamiast standardowego ruchu, proces ten może trochę potrwać. Po sfinalizowaniu projektu należy utworzyć nowy ruch. Zupełnie nowe części i elementy są montowane razem i testowane, aby sprawdzić, czy zegarek jest dokładny i spełnia standardy firmy. Dlatego to znaczy, że zegarki są tak drogie i nie dostaniesz rabatu. Branża zegarków nie jest niczym podobna do przemysłu kasynowego, w którym oferują bonus bez depozytu dla każdego nowego gracza.

Małe ilości równe wysokie koszty

zegarki Kiedy zegarek jest produkowany w milionach, koszty projektowania i produkcji są rozkładane równomiernie na wszystkie zegarki, zwiększając koszt zegarka tylko o grosze. Jednak w przypadku wyprodukowania tysiąca lub mniej zegarków koszty produkcji nie są rozłożone tak cienko. Oznacza to, że zauważysz dodatkowe koszty w przypadku zegarków z limitowanej edycji bardziej niż zegarków produkowanych masowo.

Liczba zaangażowanych osób

zegarki Istnieje wiele kroków i osób zaangażowanych w proces badań i rozwoju, projektowania, tworzenia, marketingu, dystrybucji i sprzedaży zegarków. Kupując zegarek, nie płacisz tylko za kawałek metalu na nadgarstku. Płacisz za cały proces, który wymagał przeniesienia zegarka z pomysłu na ekran komputera na podłogę dealera.

Elitaryzm

zegarki Od czasu kryzysu kwarcowego ludzie nie muszą kupować zegarka mechanicznego. Jeśli ktoś chciał urządzenia, którego głównym celem było poinformowanie czasu, kupiłby masowo produkowany zegarek kwarcowy. Zegarek kwarcowy jest dokładniejszy i nie wymaga konserwacji. Ze względu na kryzys kwarcowy marki takie jak Rolex lub Patek Philippe podniosły ceny swoich zegarków i zastosowały techniki marketingowe, aby przekonać świat, że ich zegarki są najwyższej jakości. Ta taktyka zadziałała i do dziś Rolex i Patek Philippe to dwie z najlepszych luksusowych firm zegarmistrzowskich. Zegarmistrzowie chcą zegarków mechanicznych dla dziedzictwa, historii i luksusu. Nie każdy może zapłacić za zegarek mechaniczny; dlatego ci, którzy posiadają ekskluzywne luksusowe zegarki, pokazują swoją zamożność. Wartość zegarka często wiąże się z ceną. Jeśli zegarek jest znacznie tańszy niż zegarek o tej samej jakości, konsument zakłada, że jest on tani lub nie jest tak luksusowy. Konsumenci płacą za to, co uważają, że otrzymują, a zegarki mechaniczne często płacą za symbol luksusu. Marki wykorzystają tę wiedzę i wycenią zegarki w sektorze, który chcą wziąć pod uwagę.